A moment to laugh at me

För bara en eller två veckor sen var jag riktigt riktigt irriterad. Läste någon tidningsartikel om bantingskurer, satt med pappa i bilen och bara spydde galla över burdar som faktiskt la miljoner om året på sån skit. Jag sa det (många gånger) att enda sättet att gå ner i vikt och faktiskt stanna där, är att banta , på det hederliga gamla viset. Ni vet rätt mat kombinerat med motion.
Ja jag pratade nog om det här ämnet i 1-2 timmar inna jag hade lugnat ner mig.

Grejen är bara den att nu , just nu, sitter jag med en påse med piller i, med just fettreducerande effekt. Snacka om dubbelmoral på hög nivå.

Men vadå, jag lägger inte ett öre på dom just nu, inte den här gången iallafall, och visst, funkar dom så sure, då kan jag KANSKE tänka mig att betala för dom.
Har nämligen fått dom av en kompis som vet att jag vill gå ner liiiite till i vikt, som också vet att jag har SÄMSTA självdisciplinen till att gå ner i vikt, jag fattar verkligen inte hur jag lyckades gå ner dom första 15 kilona, för jag klarar verkligen inte att motivera mig själv.
Iallafall kunde han inte äta dom, hans mage tyckte INTE om dom, så snäll som han är så fick jag dom. :D

Så nu ska jag, trots skammen över att faktiskt ha dubbelmoral, knappra 6 tabletter om dagen i en tid, utan några förhoppningar om att dom ska funka. För det är inte alls säkert, och ack så besviken jag skulle bli om jag hoppades på något i det läget !!

//LuxuryE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback