Uppskutet

Myset framför datorn blev framflyttat ett par timmar, inte hunnit med det än, men annars har jag gjort det som skulle göras. Jag har till och med hunnit med att tvätta lite kläder, inte dåligt.
Så nu sitter man och väntar på att kära far ska komma hit.
Ska vara seriösa och tala om framtiden, den närmaste framtiden är väldigt oviss.
Kan egentligen inte avslöja så mycket.
Men imorgon borde jag veta mer, men det är inte säkert det heller.
Väldigt mycket som är osäkert just nu men allt löser sig nog till slut. På det ena eller det andra sättet.

Så nu blir det pappersbläddring och diskussioner fram och tillbaka, väga nackdelar mot fördelar osv.
Skulle nog kunna hålla på med det i all evighet.
Jag oroar mig för mycket, har för svårt att koppla bort saker från tankeversamheten.

Nej, nu tyckte jag bestämt att jag hörde hans bil stanna här utanför, så dags att ta tag i livet och dra sig från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback