Trött

Gårdagen var lika jobbig som jag trodde den skulle bli. Var hemma runt 7 helt slut i kroppen. Inte alls kul att gå runt på ett betong golv hela dagen, det känns av efter ett tag kan jag lova .
Fick iallafall skjuts hem, av snälla C , så det löste sig ju bra iallafall. Annars hade jag fått sitta där nere riktigt länge och vänta så det var hemskt gulligt av honom.
Fixade dom sista julklapparna igår med , så känns bra att äntligen vara klar med dom , har ju haft en eller två stycken som verkligen oroat mig , inte kunnat hitta den där perfekta grejen. Avskyr nämligen att köpa bara för köpandets skull, ska man köpa något ska det vara något som man vet passar in på personen som ska få det!

Mitt psykiska tillstånd är inte som det borde just nu, har väntat sen i måndags på att få ett beslut som bara skjuts upp hela tiden. Igår blev vi lovade att få reda på det på eftermiddagen. Men det kom inget besked , så får väl hoppas vi får veta idag.
Vaknar varje morgon med magont av att vara så nervös över hur det här ska gå.
Just nu struntar jag i om det blir ett ja eller ett nej, vill bara ha ett besked.

Får hoppas att jag hunnit få in lite pengar på mitt konto nu , så jag kan åka in till min Rockinhoney idag. Hon skulle kunna få mitt psykiska tillstånd att lätta. Iallafall för stunden, finns ingen flicka som hon! Me liket väldigt mycket. Hon får mig alltid på bra humör.

Just det, fick en puss igår, en puss som inte var så jävla smart kanske. Av han jag skrev om, med allt förflutet som hindrar.
Men vadå , det är inte mitt fel att han väljer att ge mig en puss när man är inne och köper cigaretter, bara för att han skulle sticka just då, en av hans polare som väntade i bilen utanför såg den pussen, den polaren är kompis med både mitt ex plus den här killen. Men han förklarade att vi bara hade möt därinne och att jag hade fått en puss på kinden.

Jag fattar inte. Han säger att han vill ha mig, att jag är allt han önskar sig, men så känns det ju inte. Ska mitt förhållande som jag hade för 1,5 år sen hindra oss från det då?
Nej blir så trött på det där så jag vet inte vad.
Men pussen var mysig iallafall.
Lika mjuka läppar som alltid :D

Nehe, om man skulle gå o göra sig iordning, ska till tandläkaren och sen eventuellt in till Rockin som sagt.

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback