Seg dag och ouppfyllda önskningar

röd pumps nyårnyårsklänning asos

Dagen har varit LÅÅÅÅNG , och seg. Och med lång menar jag verkligen lång , gick upp vid halv 5 imorse. .
Tyckte inte alls om min telefon när den började väsnas vid 4 , så jag znoozade en halvtimme sen var jag så illa tvungen att gå upp. Så när klockan var 05.22 satt vi i bilen på väg mot sthlm.
Käre Far skulle ha med sig lite arbete upp åt mig att göra som jag skulle pyssla med under deras sammanträde/möte. Men när jag ska sätta igång inser jag att han glömt hälften hemma.
Pappa är bra på många sätt, men minnet är väl inte hans bästa tillgång direkt.
Så då var planen att man får slösurfa lite under dagen, tänkte uppdatera min blogg och lite.
Men nej minsann. Då visar det sig att dom ska byta server just idag. VARFÖR IDAG AV ALLA DAGAR. Så det fanns ju självklart inget internet.

Så dagen har tillbringats framför datorn där jag lagt typ 1000 harpan och minst lika många gånger har jag spelat dom andra spelen/patienserna som finns. Riktigt segt kan jag lova.
Men lunchen var god. Riktigt bra Kina mat gör en glad till slut!¨

Snön var inte alls lika populär från min sida som jag hade hoppats på att den skulle vara. För självklart kommer ju snön när man ska köra hem i mörkret, mitt i rusningstrafik MASSA bilar. Inget ont om Stockholmare , men GUUD vad dom kör, i det vädret till råga på allt. Hemskt var det. Men vädret blev bättre framåt Norrköping till iallafall!

Hittade iallafall min outfit till nyårsafton under den korta tiden nätet var uppe idag. Men det finns ju ingen chans att det hinner komma innan nyår. Men det skulle vara så fint ju :D
Både skorna och klänningen kommer från Asos och har riktigt bra priser både två. Men men , får hitta något annat fint :D

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig idag iallafall!

/ LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback