Kärleksproblem och en långsam klocka

Har ni tänkt på hur långsamt klockan går när man sitter och väntar på att den ska bli en viss tid (eller hur man nu ska formulera sig på bästa sätt, men ni förstår). Sitter och väntar på att det ska bli dags att åka till jobbet, vilket egentligen inte lockar överhuvudtaget, ska jobba helt själv därnere idag, och hur kul är det på en skala. Ingen att sitta och prata med när butiken är tom, vilket den förhoppningsvis inte kommer vara. Men ändå, sällskap är aldrig tråkigt.

Jag känner mig ungefär som en kärlekskrank 13åring, eller kanske till och med så där som man kände sig när man gick på lågstadiet, när man var SÅÅÅ kär i typ 4 killar samtidigt. Inte för att jag är kär, men lite småförtjut, i två killar. 2 killar som det nog egentligen inte är någon ide att satsa på någon av dom. Finns bara massa hinder, det ena värre än det andra känns det som. Men alla man pratar med säger att det som jag tycker är hinder egentligen inte är det. Bara att jag ser det som det i min trångsynthet.
Jag har aldrig kunna säga att jag är trångsynt, men kanske jag är det ändå. Kanske det inte är så svårt och jobbigt som jag har fått för mig. Den ena killen är bara så mysig, så underbar och säger alla rätta orden, alla orden man vill höra. Men finns så mycket förflutet, mycket förflutet som är svårt att ta steget över.
Den andra killen är bara , ja, hur ska man säga, svår. Ena gången visar han känslor och andra gången inte.
Nej jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen. Vad jag ska ta för ställning.
Kanske är det lika bra att ge upp, strunta i båda två och bara gå vidare.
Den första killen, med allt förflutet, skulle nog vara lättare att gå vidare från, den andra som är så svår, det blir svårare, min förälskelse har pågått så länge så jag inte ens minns när den startade.

Är det inte så, att när man gör slut med någon, oavsett om det är ett långt eller ett kort förhållande, så är det för att man vill leva sitt eget liv, inte det man hade ihop?! Hur kommer det sig då att man känner sig drabbad av det förhållandet till och med 1,5 år efter att det tog slut!?

nej , usch , jag vet verkligen inte.
Någon som kan ge mig någon klarhet i mina problem.
Haha, vilka I-landsproblem.

Nej, off to work.

/ LuxuryE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback